Content

Symulacje trudnych rozmów z pracownikami i zespołem


 
   

 


BRAK WOLNYCH MIEJSC!


Symulacje trudnych rozmów z pracownikami i zespołem – Szkolenie wykorzystujące innowacyjną metodę Re-Aktor

Gdyby choć jedną środę przećwiczyć zawczasu, albo choć jeden czwartek raz jeszcze powtórzyć!

Wisława Szyborska

 

Każdy pracownik to wyzwanie i każdy menedżer o tym wie. Nauczeni doświadczeniem wielu rozmów wiesz że prawdziwym testem zarządzania jest trudna sytuacja nie z  jednym pracownikiem ale z całym zespołem. Wielość perspektyw, czynników sytuacyjnych i psychologicznych sprawia, że masz poczucie zagubienia: od czego zacząć? Jak się przygotować? Jaki tutaj  model zastosować? Jaki styl zarządzania wybrać? I to poczucie, że nigdy nie wiesz jak zareaguje zespół. W odpowiedzi na te dylematy stworzyliśmy teatralny symulator zarządzania, który pozwala doświadczać, testować, powtarzać i doskonalić zachowania menedżerskie w trudnych sytuacjach. 

 

Metoda Re-aktor

  • Pionierska, angażująca i niebywale skuteczna metoda rozwoju kompetencji
  • Odgrywany przez aktorów spektakl prezentuje system zależności w zespole oraz wyzwanie przed jakim staje menedżer
  • Uczestnicy wcielają się w rolę menedżera i biorą udział w spektaklu. Realizują własny scenariusz samodzielnie zarządzając zespołem i starając się rozwiązać problem
  • Aktorzy towarzyszący uczestnikom improwizują w ramach zbudowanego na próbach profilu postaci, odzwierciedlając jej temperament, motywację i pozycję w zespole
  • Metoda umożliwia sprawdzenie wielu strategii postępowania oraz ocenę ich skuteczności
  • Realistyczne symulacje pozwalają na zdobycie doświadczenia w prowadzeniu trudnych i emocjonalnych rozmów z pracownikami
  • Nad całym procesem czuwają profesjonalni trenerzy

 

Adresaci

Szkolenie adresowane jest do team liderów i menedżerów średniego szczebla zarządzających zespołami, zainteresowanych rozwojem kompetencji w zakresie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w zespole.

 

Efekty

  • Budowanie gotowości do radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi (konflikt w zespole, przekazywanie trudnych informacji,  podważanie pozycji lidera itp.)
  • Poszerzenie świadomości dotyczącej ilości możliwych rozwiązań sytuacji kryzysu w zespole
  • Wzrost świadomości konsekwencji podejmowanych działań w sytuacji trudnej
  • Rozwój umiejętności analizowania zdarzeń kryzysowych z uwzględnieniem wielu czynników sytuacyjnych i psychologicznych
  • Wzrost wiedzy w zakresie możliwych strategii prowadzenia rozmów z pracownikami
  • Wypracowanie indywidualnego planu rozwoju kompetencji lidera w oparciu o doświadczenie prowadzenia rozmów w sytuacji napięcia emocjonalnego
  • Nabycie umiejętności radzenia sobie z różnymi sytuacjami emocjonalnymi, z jakimi spotyka się menedżer w codziennej pracy

 

Program

Moduł I
 
Wprowadzenie. Kompetencje menedżera – poziom wiedzy
  • Wprowadzenie do szkolenia, określenie indywidualnych celów i oczekiwań
  • Mapa trudnych sytuacji menedżerskich w pracy z zespołem
  • Ja jako menedżer – analiza własnych przekonań dotyczących aktywności efektywnego menedżera
  • Ćwiczenia z wykorzystaniem zmiany perspektywy
  • Przygotowanie do inscenizacji
Moduł II
 
Kompetencje menedżera użyteczne w radzeniu sobie z sytuacjami trudnymi – poziom doświadczenia
  • Inscenizacja sytuacji kryzysowej w zespole
  • Eksperymentowanie z wieloma scenariuszami rozwiązań sytuacji kryzysowej w zespole
  • Praca z indywidualnymi kartami rozwojowymi i arkuszami interwencji
Moduł III
 
Integracja wiedzy i doświadczenia
  • Moderowana dyskusja na forum i praca w małych grupach, wymiana doświadczeń związanych z interwencjami teatralnymi, komentarze
  • Porównanie strategii interwencji
  • Wprowadzenie opracowanego modelu strategii zarządzania sytuacjami trudnymi w zespole
  • Opracowanie planu przeniesienia doświadczenia interwencji na grunt pracy zawodowej
Moduł IV
 
Podsumowanie szkolenia
  • Określenie rozwojowych zadań indywidualnych
  • Podsumowanie szkolenia

 

Prowadzący

Informacje organizacyjne

Miejsce: Wszechnica UJ | ul.Sławkowska 10, Kraków
Termin: 20 listopada 2018, godz. 9.00 - 17.00

Koszt udziału w szkoleniu: 1200 zł (+23% VAT)

 

 


 

 

 

 

KONTAKT

Izabela Górska

Izabela Górska

Konsultant ds. projektów rozwojowych

izabela.gorska@wszechnica.uj.pl

506 006 087

Dowiedz się więcej

Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą, napisz. Skontaktujemy się z Tobą.

pole wymagane oznaczone*

PRACOWALIŚMY DLA

  • “Współpracę oceniamy bardzo dobrze - cenimy ją za wysokie kwalifikacje trenerów"

    Capgemini

    “Sama formuła szkolenia pozwalała uczestnikom na aktywną naukę przez doświadczenie..."

    Eurobank

    “Z przyjemnością rekomenduję Wszechnicę UJ jako partnera w realizacji projektów szkoleniowo-doradczych..."

    Puratos

    "Szkolenia (...) zostały profesjonalnie przygotowane i zrealizowane."

    Sabre Holdings

    “Trenerzy współpracujący w ramach szkoleń posiadają wysokie umiejętności osobiste...”

    Raiffeisen Leasing

    “Innowacyjne ujęcie tematu zarówno w płaszczyźnie programowej jak i w nowoczesnej formie...”

    NBP

    “Szkolenia zostały profesjonalnie przygotowane i zrealizowane...”

    Tesco

    “Uczestnicy szkolenia sa bardzo zadowoleni i chętnie skorzystają ponownie z usług Wszechnicy...”

    Piwniczanka

    “Szkolenie Coaching menedżerski cechowało się dużym profesjonalizmem...”

    Grupa Armatura

    “Rzetelna wiedza, doświadczenie i zaangażowanie prowadzących...”

    Fakro

    ”Szkolenie istotnie wpłynęło na warsztat trenerski uczestników...”

    Firma 2000

    “Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie rekomenduje Wszechnicę UJ jako godnego i rzeczowego partnera przy realizacji usług szkoleniowych"

    KW Policji w Krakowie

    “Wszystkie elementy szkolenia wzbudziły w uczestnikach zainteresowanie...”

    Mota Engil

    “Program szkolenia każdorazowo był przygotowany pod potrzeby pracowników Obserwatorium..."

    Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji

    “Współpracę z Wszechnicą Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie postrzegamy jako bardzo efektywną...”

    MAN

    “Qualifications and expertise of the trainers as well as their commitment were rated very highly.”

    PABD Jarosław

    “Profesjonalnie przygotowany wykładowca oraz właściwa organizacja czasu...”

    PUP Wadowice

    “Rekomenduję Wszechnicę UJ, jako godnego zaufania partnera merytorycznego w realizacji usług szkoleniowo-doradczych..."

    Szpital im. J.P. II w Krakowie

    „Zajęcia charakteryzowały się dużym profesjonalizmem organizacyjnym i merytorycznym...”

    TAURON Dystrybucja S.A.

    „...bardzo wysoki poziom wiedzy merytorycznej i umiejętności dydaktycznych oraz zaangażowanie...”

    Santander Consumer Bank S.A.

    "... profesjonalny, z uwzględnieniem specyfiki funkcjonowania naszej firmy..."

    RAF INTEGRATION SERVICES Sp. z o.o.

    „Staranne przygotowanie szkolenia poprzez zebranie informacji o potrzebach szkoleniowych...”

    LAJKONIK SNACKS Gmbh Sp.k.

    "... przełożenie przekazywanych treści na praktyczne kompetencje..."

    PROTEKTOR SPF S.A.

    "Wysoki poziom kwalifikacji i kompetencji trenerów..."

    WABCO Polska Sp. z o.o.

    "Zlecenie zostało zrealizowane według programu, zgodnie z naszymi oczekiwaniami..."

    STRABAG Sp. z o.o.

    „Uczestnicy zapoznali się z technikami aktorskimi pozwalającymi mówić ciekawiej...”

    Hormann Polska

    "Wszystkie elementy szkolenia wzbudziły w uczestnikach zainteresowanie, a dobry kontakt nawiązany przez trenera z grupą sprawił, że chętnie za

    LaSer Polska

    "... z przyjemnością rekomenduję Wszechnicę UJ jako partnera w realizacji projektów szkoleniowo-doradczych..."

    ABB

    "...(Uczestnicy) jednogłośnie twierdzą, że polecaliby realizację szkolenia..."

    Bank Pocztowy

    "Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia."

    FORTE

    "...doświadczenie i profesjonalizm w realizacji podjętych działań pozwoliły nam na wspólne wypracowanie standardów i narzędzi..."

    International Paper

    "Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie uzyskała (...) tytuł Miejsca Odkrywania Talentów."

    MINISTER EDUKACJI NARODOWEJ

    "... współpraca z trenerami Wszechnicy UJ spełniła nasze oczekiwania..."

    Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu

    "Z przyjemnością rekomenduję Wszechnicę UJ jako partnera zapewniającego ciekawe szkolenia na najwyższym poziomie."

    Union Investment

    "(Trener) prowadziła zajęcia w sposób profesjonalny (...) angażując wszystkich uczestników szkolenia."

    Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie

    "Należy podkreślić wysoki poziom wiedzy merytorycznej, jak i umiejętności dydaktycznych trenerów..."

    IKEA

    "Formuła szkolenia, w której uczestnicy zaangażowani są w kreowanie nieznanej im rzeczywistości, pozwalała na aktywną naukę przez doświadczeni

    IMPEL

    "Uczestnicy bardzo pozytywnie ocenili szkolenie."

    Vattenfall

    "Współpracę z Wszechnicą UJ uważamy za udaną i polecamy ją jako profesjonalną firmę szkoleniową..."

    ZARZĄD INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ W KRAKOWIE

    „Pragniemy podziękować Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego za zorganizowanie szkolenia”

    Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

    nasi pracownicy nabyli wiedzę, która jest przydatne w wykonywanych przez nich codziennych obowiązkach.

    Itelligence

    Bardzo wysoko oceniam wyniki pilotażu, które okazały się bardzo przydatne

    ORE

    „... rzetelnie i należycie, z pełnym profesjonalizmem zawodowym trenerów...”

    NETTO

background_origami_small background_origami_big