Content

Odpowiedzialny feedback - jak go wykorzystać w zarządzaniu zespołem?


 
   

 


 

Odpowiedzialny feedback - jak go wykorzystać w zarządzaniu zespołem?  

Dla większości ludzi dawanie oraz przyjmowanie feedbacku jest kojarzone jako doświadczenie bardziej negatywne niż pozytywne. Jednocześnie w większości organizacji obserwujemy rosnący trend budowania kultury feedbacku. Przyświeca mu idea, w myśl której im więcej informacji i opinii ludzie otrzymają, tym będą bardziej efektywni. Feedback pochodzący z różnych źródeł potrafi być niezwykle cenny w identyfikowaniu mocnych i słabych stron. Jednakże często mimo rosnącego znaczenia i częstotliwości feedbacku, nie obserwujemy zmian w zachowaniach osób, które go otrzymują.

Rolą lidera jest kształtowanie przepływu oraz jakości informacji zwrotnej w zespole oraz ukierunkowanie jej na zmianę i rozwój. Dlatego koncentrujemy się na umiejętnościach, które pozwolą liderom budować zespoły biorące odpowiedzialność za jakość informacji zwrotnej oraz wartościowy sposób jej wykorzystania.

 

Adresaci

Szkolenie adresowane jest do team liderów i menedżerów średniego szczebla zarządzających zespołami, zainteresowanych rozwojem kompetencji w zakresie udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej, budowania atmosfery sprzyjającej adresowaniu wprost swoich potrzeb i oczekiwań oraz tworzenia kultury wzajemnego doceniania.

 

Efekty

 Uczestnicy warsztatu:

 

  • Zwiększą świadomość rozumienia feedbacku jako narzędzia budowania relacji i rozwoju zespołu
  • Zdefiniują obszary, w których feedback może być użytecznym narzędziem wzajemnego uczenia się
  • Dowiedzą się, czym się różni feedback rozwojowy od feedback’u ukierunkowanego na uzyskanie pożądanej zmiany
  • Zdobędą wiedzę o czynnikach wpływających na zwiększenie gotowości zespołu do korzystania z feedbacku
  • Zwiększą umiejętność udzielania informacji zwrotnej, również w sytuacjach określanych jako trudne
  • Zwiększą świadomość własnych możliwości i ograniczeń w obszarze udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej

 

Program

Moduł I
 
Po co nam feedback
  • Feedback jako narzędzie pracy menedżera
  • Cele feedbacku w zespole: rozwój oraz budowanie relacji ukierunkowanych na współpracę
  • Potrzeby jednostki i zespołu a rodzaje feedback’u menedżerskiego

Moduł II

Budowanie kultury feedbacku
 
  • Warunki wprowadzania kultury feedback’u w zespole
  • Poziomy feedback’u – od  doceniania do rozmów, które zmieniają kierunek działania
  • Budowanie gotowości do dawania i przyjmowania feedback’u
  • Struktura spotkania zespołowego służącego udzielaniu sobie informacji zwrotnej

Moduł III

Sztuka udzielania informacji zwrotnych

  • Czym jest jakość informacji w feedback’u?
  • Struktury komunikatów
  • Trening udzielania informacji zwrotnych

Moduł IV

Feedback menedżerski

  • Wymagania organizacji a indywidualne potrzeby członków zespołu
  • Wyzwania menedżera w udzielaniu informacji zwrotnej
  • Możliwe reakcje na feedback  i sposób pracy z nimi
  • Mocne strony i obszary do rozwoju w aspekcie udzielania informacji zwrotnej 

 

 

Prowadzący

 

 

Informacje organizacyjne

Miejsce: Wszechnica UJ | ul.Sławkowska 10, Kraków
Termin: 19 marca 2019, godz. 9.00 - 17.00

Koszt udziału w szkoleniu: 
-cena regularna - 900 zł netto (+23% VAT)
-early bird do 28 lutego - 700 zł netto (+23% VAT)
-udział w min. 3 szkoleniach w ramach Team Leaders' Week - 600 zł netto (+23% VAT)*
*cena za udział w 1 szkoleniu

 

 


KONTAKT

Izabela Górska

Izabela Górska

Konsultant ds. projektów rozwojowych

izabela.gorska@wszechnica.uj.pl

506 006 087

Dowiedz się więcej

Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą, napisz. Skontaktujemy się z Tobą.

pole wymagane oznaczone*

PRACOWALIŚMY DLA

  • “Współpracę oceniamy bardzo dobrze - cenimy ją za wysokie kwalifikacje trenerów"

    Capgemini

    “Sama formuła szkolenia pozwalała uczestnikom na aktywną naukę przez doświadczenie..."

    Eurobank

    “Z przyjemnością rekomenduję Wszechnicę UJ jako partnera w realizacji projektów szkoleniowo-doradczych..."

    Puratos

    "Szkolenia (...) zostały profesjonalnie przygotowane i zrealizowane."

    Sabre Holdings

    “Trenerzy współpracujący w ramach szkoleń posiadają wysokie umiejętności osobiste...”

    Raiffeisen Leasing

    “Innowacyjne ujęcie tematu zarówno w płaszczyźnie programowej jak i w nowoczesnej formie...”

    NBP

    “Szkolenia zostały profesjonalnie przygotowane i zrealizowane...”

    Tesco

    “Uczestnicy szkolenia sa bardzo zadowoleni i chętnie skorzystają ponownie z usług Wszechnicy...”

    Piwniczanka

    “Szkolenie Coaching menedżerski cechowało się dużym profesjonalizmem...”

    Grupa Armatura

    “Rzetelna wiedza, doświadczenie i zaangażowanie prowadzących...”

    Fakro

    ”Szkolenie istotnie wpłynęło na warsztat trenerski uczestników...”

    Firma 2000

    “Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie rekomenduje Wszechnicę UJ jako godnego i rzeczowego partnera przy realizacji usług szkoleniowych"

    KW Policji w Krakowie

    “Wszystkie elementy szkolenia wzbudziły w uczestnikach zainteresowanie...”

    Mota Engil

    “Program szkolenia każdorazowo był przygotowany pod potrzeby pracowników Obserwatorium..."

    Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji

    “Współpracę z Wszechnicą Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie postrzegamy jako bardzo efektywną...”

    MAN

    “Qualifications and expertise of the trainers as well as their commitment were rated very highly.”

    PABD Jarosław

    “Profesjonalnie przygotowany wykładowca oraz właściwa organizacja czasu...”

    PUP Wadowice

    “Rekomenduję Wszechnicę UJ, jako godnego zaufania partnera merytorycznego w realizacji usług szkoleniowo-doradczych..."

    Szpital im. J.P. II w Krakowie

    „Zajęcia charakteryzowały się dużym profesjonalizmem organizacyjnym i merytorycznym...”

    TAURON Dystrybucja S.A.

    „...bardzo wysoki poziom wiedzy merytorycznej i umiejętności dydaktycznych oraz zaangażowanie...”

    Santander Consumer Bank S.A.

    "... profesjonalny, z uwzględnieniem specyfiki funkcjonowania naszej firmy..."

    RAF INTEGRATION SERVICES Sp. z o.o.

    „Staranne przygotowanie szkolenia poprzez zebranie informacji o potrzebach szkoleniowych...”

    LAJKONIK SNACKS Gmbh Sp.k.

    "... przełożenie przekazywanych treści na praktyczne kompetencje..."

    PROTEKTOR SPF S.A.

    "Wysoki poziom kwalifikacji i kompetencji trenerów..."

    WABCO Polska Sp. z o.o.

    "Zlecenie zostało zrealizowane według programu, zgodnie z naszymi oczekiwaniami..."

    STRABAG Sp. z o.o.

    „Uczestnicy zapoznali się z technikami aktorskimi pozwalającymi mówić ciekawiej...”

    Hormann Polska

    "Wszystkie elementy szkolenia wzbudziły w uczestnikach zainteresowanie, a dobry kontakt nawiązany przez trenera z grupą sprawił, że chętnie za

    LaSer Polska

    "... z przyjemnością rekomenduję Wszechnicę UJ jako partnera w realizacji projektów szkoleniowo-doradczych..."

    ABB

    "...(Uczestnicy) jednogłośnie twierdzą, że polecaliby realizację szkolenia..."

    Bank Pocztowy

    "Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia."

    FORTE

    "...doświadczenie i profesjonalizm w realizacji podjętych działań pozwoliły nam na wspólne wypracowanie standardów i narzędzi..."

    International Paper

    "Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie uzyskała (...) tytuł Miejsca Odkrywania Talentów."

    MINISTER EDUKACJI NARODOWEJ

    "... współpraca z trenerami Wszechnicy UJ spełniła nasze oczekiwania..."

    Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu

    "Z przyjemnością rekomenduję Wszechnicę UJ jako partnera zapewniającego ciekawe szkolenia na najwyższym poziomie."

    Union Investment

    "(Trener) prowadziła zajęcia w sposób profesjonalny (...) angażując wszystkich uczestników szkolenia."

    Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie

    "Należy podkreślić wysoki poziom wiedzy merytorycznej, jak i umiejętności dydaktycznych trenerów..."

    IKEA

    "Formuła szkolenia, w której uczestnicy zaangażowani są w kreowanie nieznanej im rzeczywistości, pozwalała na aktywną naukę przez doświadczeni

    IMPEL

    "Uczestnicy bardzo pozytywnie ocenili szkolenie."

    Vattenfall

    "Współpracę z Wszechnicą UJ uważamy za udaną i polecamy ją jako profesjonalną firmę szkoleniową..."

    ZARZĄD INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ W KRAKOWIE

    „Pragniemy podziękować Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego za zorganizowanie szkolenia”

    Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

    nasi pracownicy nabyli wiedzę, która jest przydatne w wykonywanych przez nich codziennych obowiązkach.

    Itelligence

    Bardzo wysoko oceniam wyniki pilotażu, które okazały się bardzo przydatne

    ORE

    „... rzetelnie i należycie, z pełnym profesjonalizmem zawodowym trenerów...”

    NETTO

background_origami_small background_origami_big