Content

EMPLOYEE EXPERIENCE – ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIAMI PRACOWNIKA - TYLKO NOWA MODA, CZY REALNA POTRZEBA?

 

Znalezienie odpowiednich pracowników, a następnie zatrzymanie ich w firmie, to jedne z największych wyzwań dla organizacji w dzisiejszych czasach. W mediach czytamy o rynku pracownika, borykamy się z dużą rotacją. Jednym z rozwiązań, o których coraz głośniej, jest praca nad tzw. Employee Experience, czyli po prostu zarządzanie doświadczeniami pracownika.

 

Jest to próba spojrzenia na firmę oczami pracownika. Kluczowe jest tutaj uświadomienie sobie, że znaczenie mają doświadczenia pracownika w kontakcie z danym pracodawcą na wszystkich polach i etapach, poczynając od procesu rekrutacji, przez rozwój w firmie, aż po odejście z organizacji.

 

Dlaczego tak jest? Ponieważ wszystko, czego doświadcza pracownik, wywołuje u niego różne emocje. I to pamięć tych emocji może w przyszłości wpłynąć na konkretne decyzje przez niego podejmowane, np. o pozostaniu lub odejściu do innej pracy przy nadarzającej się okazji.

Zapraszamy do udziału w warsztacie, który może stać się początkiem zmian w Waszej organizacji.

Program warsztatu:

  • Co to jest Employee Experience i dlaczego warto się nim zajmować?
  • Co kształtowało moje doświadczenie w organizacjach, w których pracowałem?  Jakie towarzyszyły mi emocje na różnych etapach?
  • Doświadczenia pracownika od rekrutacji do odejścia z firmy- zebranie doświadczeń – praca w grupach.

Podczas warsztatu uczestnicy:

  • Stworzą fragmenty mapy doświadczeń pracownika w swojej firmie
  • Podczas dyskusji będą mieli szansę wymienić się doświadczeniem z prowadzącym i innymi uczestnikami
  • Zidentyfikują dobre praktyki i obszary do poprawy w obszarze Employee Experience.

 

Termin

30 października 2018 (wtorek) 9.00-12.15 - zapisy na listę rezerwową

Miejsce

Kraków, ul. Sławkowska 10

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

 


Spotkanie przeznaczone dla przedstawicieli działów HR oraz HR Business Partnerów, menedżerów.

 

Prowadzący

  • Katarzyna Gacek- trener, konsultant, facylitator.Kwestie związane z rozwojem pracowników poznała przez ostatnie 15 lat z licznych perspektyw – trenera prowadzącego szkolenie, osoby zarządzającej projektami szkoleniowymi od strony merytorycznej i logistycznej, koordynatora pracy zespołów trenerskich, trenera wewnętrznego i Project managera projektów rozwojowych w dziale Learning and Development  międzynarodowej korporacji, ale także z perspektywy uczestnika szkoleń. Doświadczenie pracy w korporacji pomaga jej lepiej dostosować szkolenia do potrzeb tego środowiska.
    Projektuje i prowadzi różnorodne programy szkoleniowe. Jako psycholog z wykształcenia, zdecydowanie opowiada się za indywidualnym podejściem do klientów. Przywiązuje dużą wagę do starannej analizy potrzeb szkoleniowych. Specjalizuje się w trzech obszarach szkoleń: umiejętności menedżerskie, rozwój osobisty, obsługa klienta. Swoim bogatym doświadczeniem trenerskim chętnie się dzieli na szkoleniach Train the Trainer. Do obszarów jej zainteresowań należy zarządzanie tzw. employee experience. To jeden z tematów, którym zajmowała się podczas 3 letniej pracy w dużej międzynarodowej korporacji, gdzie aktywnie uczestniczyła w projekcie wdrażania „nowego onboardingu.” Swoje szkolenia lubi urozmaicać metodą visual thinking.  Jest certyfikowanym konsultantem metodologii Insights Discovery. Posiada bogate doświadczenie w obszarze oceny kompetencji pracowników -  wielokrotnie projektowała sesje assesment i development center (AC/DC) oraz występowała w roli facylitatora sesji, asesora oraz osoby udzielającej feedbacku rozwojowego po sesji.
     

KONTAKT

Aneta Marek

Aneta Marek

Konsultant ds. projektów rozwojowych

aneta.marek@wszechnica.uj.pl

514 206 346

Dowiedz się więcej

Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą, napisz. Skontaktujemy się z Tobą.

pole wymagane oznaczone*

PRACOWALIŚMY DLA

  • “Współpracę oceniamy bardzo dobrze - cenimy ją za wysokie kwalifikacje trenerów"

    Capgemini

    “Sama formuła szkolenia pozwalała uczestnikom na aktywną naukę przez doświadczenie..."

    Eurobank

    “Z przyjemnością rekomenduję Wszechnicę UJ jako partnera w realizacji projektów szkoleniowo-doradczych..."

    Puratos

    "Szkolenia (...) zostały profesjonalnie przygotowane i zrealizowane."

    Sabre Holdings

    “Trenerzy współpracujący w ramach szkoleń posiadają wysokie umiejętności osobiste...”

    Raiffeisen Leasing

    “Innowacyjne ujęcie tematu zarówno w płaszczyźnie programowej jak i w nowoczesnej formie...”

    NBP

    “Szkolenia zostały profesjonalnie przygotowane i zrealizowane...”

    Tesco

    “Uczestnicy szkolenia sa bardzo zadowoleni i chętnie skorzystają ponownie z usług Wszechnicy...”

    Piwniczanka

    “Szkolenie Coaching menedżerski cechowało się dużym profesjonalizmem...”

    Grupa Armatura

    “Rzetelna wiedza, doświadczenie i zaangażowanie prowadzących...”

    Fakro

    ”Szkolenie istotnie wpłynęło na warsztat trenerski uczestników...”

    Firma 2000

    “Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie rekomenduje Wszechnicę UJ jako godnego i rzeczowego partnera przy realizacji usług szkoleniowych"

    KW Policji w Krakowie

    “Wszystkie elementy szkolenia wzbudziły w uczestnikach zainteresowanie...”

    Mota Engil

    “Program szkolenia każdorazowo był przygotowany pod potrzeby pracowników Obserwatorium..."

    Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji

    “Współpracę z Wszechnicą Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie postrzegamy jako bardzo efektywną...”

    MAN

    “Qualifications and expertise of the trainers as well as their commitment were rated very highly.”

    PABD Jarosław

    “Profesjonalnie przygotowany wykładowca oraz właściwa organizacja czasu...”

    PUP Wadowice

    “Rekomenduję Wszechnicę UJ, jako godnego zaufania partnera merytorycznego w realizacji usług szkoleniowo-doradczych..."

    Szpital im. J.P. II w Krakowie

    „Zajęcia charakteryzowały się dużym profesjonalizmem organizacyjnym i merytorycznym...”

    TAURON Dystrybucja S.A.

    „...bardzo wysoki poziom wiedzy merytorycznej i umiejętności dydaktycznych oraz zaangażowanie...”

    Santander Consumer Bank S.A.

    "... profesjonalny, z uwzględnieniem specyfiki funkcjonowania naszej firmy..."

    RAF INTEGRATION SERVICES Sp. z o.o.

    „Staranne przygotowanie szkolenia poprzez zebranie informacji o potrzebach szkoleniowych...”

    LAJKONIK SNACKS Gmbh Sp.k.

    "... przełożenie przekazywanych treści na praktyczne kompetencje..."

    PROTEKTOR SPF S.A.

    "Wysoki poziom kwalifikacji i kompetencji trenerów..."

    WABCO Polska Sp. z o.o.

    "Zlecenie zostało zrealizowane według programu, zgodnie z naszymi oczekiwaniami..."

    STRABAG Sp. z o.o.

    „Uczestnicy zapoznali się z technikami aktorskimi pozwalającymi mówić ciekawiej...”

    Hormann Polska

    "Wszystkie elementy szkolenia wzbudziły w uczestnikach zainteresowanie, a dobry kontakt nawiązany przez trenera z grupą sprawił, że chętnie za

    LaSer Polska

    "... z przyjemnością rekomenduję Wszechnicę UJ jako partnera w realizacji projektów szkoleniowo-doradczych..."

    ABB

    "...(Uczestnicy) jednogłośnie twierdzą, że polecaliby realizację szkolenia..."

    Bank Pocztowy

    "Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia."

    FORTE

    "...doświadczenie i profesjonalizm w realizacji podjętych działań pozwoliły nam na wspólne wypracowanie standardów i narzędzi..."

    International Paper

    "Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie uzyskała (...) tytuł Miejsca Odkrywania Talentów."

    MINISTER EDUKACJI NARODOWEJ

    "... współpraca z trenerami Wszechnicy UJ spełniła nasze oczekiwania..."

    Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu

    "Z przyjemnością rekomenduję Wszechnicę UJ jako partnera zapewniającego ciekawe szkolenia na najwyższym poziomie."

    Union Investment

    "(Trener) prowadziła zajęcia w sposób profesjonalny (...) angażując wszystkich uczestników szkolenia."

    Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie

    "Należy podkreślić wysoki poziom wiedzy merytorycznej, jak i umiejętności dydaktycznych trenerów..."

    IKEA

    "Formuła szkolenia, w której uczestnicy zaangażowani są w kreowanie nieznanej im rzeczywistości, pozwalała na aktywną naukę przez doświadczeni

    IMPEL

    "Uczestnicy bardzo pozytywnie ocenili szkolenie."

    Vattenfall

    "Współpracę z Wszechnicą UJ uważamy za udaną i polecamy ją jako profesjonalną firmę szkoleniową..."

    ZARZĄD INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ W KRAKOWIE

    „Pragniemy podziękować Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego za zorganizowanie szkolenia”

    Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

    nasi pracownicy nabyli wiedzę, która jest przydatne w wykonywanych przez nich codziennych obowiązkach.

    Itelligence

    Bardzo wysoko oceniam wyniki pilotażu, które okazały się bardzo przydatne

    ORE

    „... rzetelnie i należycie, z pełnym profesjonalizmem zawodowym trenerów...”

    NETTO

background_origami_small background_origami_big