Content
Rotacja pracowników - przyczyny i strategie zaradcze
Niska stopa bezrobocia, podejście młodego pokolenia, które nie boi się zmiany pracy, niż demograficzny, ciągłe dążenie do rozwoju i zdobywania nowych doświadczeń – istnieje cały szereg przyczyn wpływających na wysoki poziom fluktuacji pracowników w firmach. Pracując z organizacjami i menedżerami obserwujemy, że zwiększona rotacja ma coraz większą wagę w wymiarze społecznym, wpływa na kluczowe decyzje podejmowane w firmach, jest obszarem angażującym i skupiającym uwagę pracodawców.
Traktując ten temat jako ważny, zdecydowaliśmy się na zorganizowanie otwartego spotkania poświęconego temu tematowi. Zapraszamy przedstawicieli organizacji, którzy doświadczają zwiększonego poziomu rotacji na warsztat facylitowany bazujący na wymianie informacji i wspólnym, grupowym, kreatywnym poszukiwaniu rozwiązań.
W trakcie spotkania będziemy korzystać z narzędzi facylitacyjnych, wspierających wymianę doświadczeń oraz kreatywną pracę nad pomysłami, które pomogą zmierzyć się z tym zagadnieniem. W rezultacie uczestnicy wyjdą z warsztatu bogatsi o wymianę doświadczeń oraz rozwiązania do wdrożenia w swoich organizacjach.
Cele:
- Wymiana doświadczeń dotyczących wyzwań związanych z naborem i utrzymaniem pracowników w organizacji;
- Wzrost elastyczności w zakresie poszukiwania rozwiązań związanych z polityką kadrową.
- Generowanie strategii zaradczych dotyczących rotacji na bazie doświadczeń uczestników.
Termin i miejsce
KRAKÓW - 25 października 2019 (piątek) godzina 9.00- 12.30
Wszechnica UJ, ul. Sławkowska 10
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Zapraszamy maksymalnie dwie osoby z jednej organizacji.
Spotkanie przeznaczone jest dla menedżerów, liderów, przedstawicieli działów HR odpowiedzialnych za pracę nad poziomem rotacji pracowników. W miarę wolnych miejsc zapraszamy również pozostałe osoby zainteresowane tematem.
Prowadzący
- Artur Krupa - Przygotowuje i prowadzi kompleksowe programy rozwojowe wykorzystujące doradztwo, szkolenia oraz indywidualny i grupowy coaching. Jest konsultantem kluczowych klientów, zapewniając spójność realizowanych dla nich działań. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju kompetencji trenerskich i coachingowych, a także związanych wykorzystywaniem wiedzy o dynamice funkcjonowania grup do zarządzania zespołem i organizacją. Prowadzi kurs „The Art and Science of Coaching”. Pełni funkcję kierownika merytorycznego Szkoły Trenerów-Konsultantów oraz procesu certyfikacji kompetencji trenerskich. Należy do kadry Szkoły Trenerów Wszechnicy UJ. Posiada międzynarodowy certyfikat kompetencji facylitacyjnych Certified Professional Facilitator. Jest członkiem International Association of Facilitators. Ma wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń dotyczących rozwoju pracowników działu sprzedaży, oraz wspierania organizacji w sytuacji zmiany. Wykorzystuje coaching indywidualny i zespołowy do wspierania firm i instytucji w realizacji celów biznesowych i pełniejszym korzystaniu z potencjału pracowników.