Content
Jakość usług
Wszechnica UJ przywiązuje ogromną wagę do jakości świadczonych usług, która jest stale monitorowana. Szczególnie ważna jest dla nas informacja zwrotna od naszych klientów. Każdemu szkoleniu, które realizujemy towarzyszy badanie satysfakcji uczestników, w którym oceniana jest merytoryczna zawartość szkolenia oraz osoba prowadząca. W przypadku szkoleń zamkniętych, raport z badania wraz z komentarzem trenerskim dotyczącym przebiegu szkolenia oraz rekomendacjami rozwojowymi dla uczestników, przekazywany jest klientowi. Wyniki badań każdorazowo analizowane są przez prowadzących oraz menedżerów projektów szkoleniowych.
W trosce o wysoką jakość szkoleń Wszechnica UJ współpracuje z wykwalifikowaną kadrą trenerską. Nasi trenerzy to osoby posiadające duże doświadczenie szkoleniowe i zawodowe. Wszechnica UJ dysponuje stałym zespołem trenerskim, który pracuje w spójny sposób, zgodnie z autorską metodologią. W jej ramach szczególny nacisk kładziemy na klarowność i granice roli w jakiej występuję prowadzący (trener, coach lub prowadzący warsztaty facylitator). W ramach stałego zespołu prowadzony jest regularny proces rozwoju kompetencji trenerskich.
Zaangażowani jesteśmy w szereg projektów badawczo-rozwojowych w obszarze zarządzania i Lifelong Learning oraz współpracuje z międzynarodowymi organizacjami świadczącymi usługi na rzecz rozwoju osób i organizacji. Aby zwiększyć jakość naszych usług doświadczenia i narzędzia będące wynikiem tych działań włączane są do programów szkoleniowych i doradczych Wszechnicy UJ.
Wszechnica UJ posiada także Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych przyznawany przez Województwo Małopolskie – Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie.
Wyróżnienie jakim jest Znak Jakości MSUES potwierdza najwyższą jakość usług edukacyjno–szkoleniowych świadczonych przez Wszechnicę UJ. Poświadcza także naszą wiarygodność i rzetelność jako partnera rozwojowego. Przyznanie Znaku Jakości MSUES poprzedzone jest audytem, który ma na celu sprawdzenie czy organizacja prowadzi programy rozwojowe na wysokim poziomie merytorycznym i czy spełnia standardy jakości kształcenia w Małopolsce.