Content

Badanie satysfakcji & zaangażowania i co dalej?

Wykorzystanie facylitacyjnych metod pracy do włączenia pracowników w projektowanie i realizację działań podnoszących satysfakcję z pracy

Co roku w wielu organizacjach przeprowadzane jest badanie satysfakcji pracowników. Co roku też wielu menedżerów i specjalistów działów HR staje przed wyzwaniem: co zrobić z wynikami, tymi dobrymi lub tymi niepokojącymi? Jak najlepiej wykorzystać badanie nie tylko jako barometr poziomu satysfakcji, ale też jako punkt wyjścia do jej podnoszenia? Pracownicy bywają zapraszani do tego, by na podstawie badania wypracować działania naprawcze – na ile jednak ten proces jest dla nich angażujący, w jakim stopniu z energią i przekonaniem biorą w nim udział?

 

Zapraszamy Państwa na warsztat, podczas którego przyjrzymy się możliwościom włączania pracowników w projektowanie i realizację działań podnoszących satysfakcję z pracy w oparciu o podejście facylitacyjne i jego założenia – współodpowiedzialność, pogłębiony dialog, łączenie perspektywy indywidualnej i zespołowej, uruchamianie kreatywności ludzi.

Cele

Dzięki udziałowi w warsztacie:

  • Poszerzysz wachlarz metod stosowanych we wspólnej pracy nad wynikami satysfakcji;
  • Wypracujesz pomysły na proces pracy z wynikami satysfakcji w wysokim stopniu włączający pracowników;
  • Wzbogacisz i uelastycznisz stosowane we własnej organizacji metody pracy;
  • Przedyskutujesz czynniki, które decydują o skuteczności włączania ludzi w organizacji w pracę nad zwiększaniem satysfakcji.

Prowadzący

Ramowy program

  • Proces badania satysfakcji i pracy z wynikami – wymiana doświadczeń;
  1. Wyzwania i dobre praktyki;
  2. Czynniki decydujące o włączaniu się ludzi w pracę nad podnoszeniem satysfakcji;
  • Przegląd metod i narzędzi facylitacyjnych użytecznych w pracy nad podnoszeniem satysfakcji;
  • Case studies:
  1. Średni i wysoki poziom satysfakcji pracowników;
  2. Niski poziom satysfakcji pracowników. Dodatkowe wyzwanie – czy pracownicy w ogóle będą chcieli się włączyć w pracę nad podnoszeniem satysfakcji?
  • Wypracowanie rozwiązań dla case studies – planowanie procesu pracy nad podnoszeniem satysfakcji z wykorzystaniem metod facylitacyjnych.

Terminy i ceny

11 grudnia 2018, godz. 9.00-16.30

 

  • Cena: 900 PLN + 23% VAT
  • Early bird do 30 listopada: 700 PLN + 23% VAT

zgłoś udział

 

KONTAKT

Magdalena Pęcak

Magdalena Pęcak

Konsultant ds. projektów rozwojowych

magdalena.pecak@wszechnica.uj.pl

508 140 650

Dowiedz się więcej

Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą, napisz. Skontaktujemy się z Tobą.

pole wymagane oznaczone*

PRACOWALIŚMY DLA

  • “Współpracę oceniamy bardzo dobrze - cenimy ją za wysokie kwalifikacje trenerów"

    Capgemini

    “Sama formuła szkolenia pozwalała uczestnikom na aktywną naukę przez doświadczenie..."

    Eurobank

    “Z przyjemnością rekomenduję Wszechnicę UJ jako partnera w realizacji projektów szkoleniowo-doradczych..."

    Puratos

    "Szkolenia (...) zostały profesjonalnie przygotowane i zrealizowane."

    Sabre Holdings

    “Trenerzy współpracujący w ramach szkoleń posiadają wysokie umiejętności osobiste...”

    Raiffeisen Leasing

    “Innowacyjne ujęcie tematu zarówno w płaszczyźnie programowej jak i w nowoczesnej formie...”

    NBP

    “Szkolenia zostały profesjonalnie przygotowane i zrealizowane...”

    Tesco

    “Uczestnicy szkolenia sa bardzo zadowoleni i chętnie skorzystają ponownie z usług Wszechnicy...”

    Piwniczanka

    “Szkolenie Coaching menedżerski cechowało się dużym profesjonalizmem...”

    Grupa Armatura

    “Rzetelna wiedza, doświadczenie i zaangażowanie prowadzących...”

    Fakro

    ”Szkolenie istotnie wpłynęło na warsztat trenerski uczestników...”

    Firma 2000

    “Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie rekomenduje Wszechnicę UJ jako godnego i rzeczowego partnera przy realizacji usług szkoleniowych"

    KW Policji w Krakowie

    “Wszystkie elementy szkolenia wzbudziły w uczestnikach zainteresowanie...”

    Mota Engil

    “Program szkolenia każdorazowo był przygotowany pod potrzeby pracowników Obserwatorium..."

    Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji

    “Współpracę z Wszechnicą Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie postrzegamy jako bardzo efektywną...”

    MAN

    “Qualifications and expertise of the trainers as well as their commitment were rated very highly.”

    PABD Jarosław

    “Profesjonalnie przygotowany wykładowca oraz właściwa organizacja czasu...”

    PUP Wadowice

    “Rekomenduję Wszechnicę UJ, jako godnego zaufania partnera merytorycznego w realizacji usług szkoleniowo-doradczych..."

    Szpital im. J.P. II w Krakowie

    „Zajęcia charakteryzowały się dużym profesjonalizmem organizacyjnym i merytorycznym...”

    TAURON Dystrybucja S.A.

    „...bardzo wysoki poziom wiedzy merytorycznej i umiejętności dydaktycznych oraz zaangażowanie...”

    Santander Consumer Bank S.A.

    "... profesjonalny, z uwzględnieniem specyfiki funkcjonowania naszej firmy..."

    RAF INTEGRATION SERVICES Sp. z o.o.

    „Staranne przygotowanie szkolenia poprzez zebranie informacji o potrzebach szkoleniowych...”

    LAJKONIK SNACKS Gmbh Sp.k.

    "... przełożenie przekazywanych treści na praktyczne kompetencje..."

    PROTEKTOR SPF S.A.

    "Wysoki poziom kwalifikacji i kompetencji trenerów..."

    WABCO Polska Sp. z o.o.

    "Zlecenie zostało zrealizowane według programu, zgodnie z naszymi oczekiwaniami..."

    STRABAG Sp. z o.o.

    „Uczestnicy zapoznali się z technikami aktorskimi pozwalającymi mówić ciekawiej...”

    Hormann Polska

    "Wszystkie elementy szkolenia wzbudziły w uczestnikach zainteresowanie, a dobry kontakt nawiązany przez trenera z grupą sprawił, że chętnie za

    LaSer Polska

    "... z przyjemnością rekomenduję Wszechnicę UJ jako partnera w realizacji projektów szkoleniowo-doradczych..."

    ABB

    "...(Uczestnicy) jednogłośnie twierdzą, że polecaliby realizację szkolenia..."

    Bank Pocztowy

    "Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia."

    FORTE

    "...doświadczenie i profesjonalizm w realizacji podjętych działań pozwoliły nam na wspólne wypracowanie standardów i narzędzi..."

    International Paper

    "Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie uzyskała (...) tytuł Miejsca Odkrywania Talentów."

    MINISTER EDUKACJI NARODOWEJ

    "... współpraca z trenerami Wszechnicy UJ spełniła nasze oczekiwania..."

    Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu

    "Z przyjemnością rekomenduję Wszechnicę UJ jako partnera zapewniającego ciekawe szkolenia na najwyższym poziomie."

    Union Investment

    "(Trener) prowadziła zajęcia w sposób profesjonalny (...) angażując wszystkich uczestników szkolenia."

    Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie

    "Należy podkreślić wysoki poziom wiedzy merytorycznej, jak i umiejętności dydaktycznych trenerów..."

    IKEA

    "Formuła szkolenia, w której uczestnicy zaangażowani są w kreowanie nieznanej im rzeczywistości, pozwalała na aktywną naukę przez doświadczeni

    IMPEL

    "Uczestnicy bardzo pozytywnie ocenili szkolenie."

    Vattenfall

    "Współpracę z Wszechnicą UJ uważamy za udaną i polecamy ją jako profesjonalną firmę szkoleniową..."

    ZARZĄD INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ W KRAKOWIE

    „Pragniemy podziękować Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego za zorganizowanie szkolenia”

    Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

    nasi pracownicy nabyli wiedzę, która jest przydatne w wykonywanych przez nich codziennych obowiązkach.

    Itelligence

    Bardzo wysoko oceniam wyniki pilotażu, które okazały się bardzo przydatne

    ORE

    „... rzetelnie i należycie, z pełnym profesjonalizmem zawodowym trenerów...”

    NETTO

background_origami_small background_origami_big