Content

Warsztaty towarzyszące

27 kwietnia 2017

godz. 9:00 - 16:00

Warsztaty towarzyszące dla uczestników konferencji (limit miejsc w warsztacie: 15 osób)
 


Warsztat 1.

„Przywództwo w praktyce” – jak być angażującym menedżerem, czyli innowacyjne szkolenie menedżerskie z wykorzystaniem metody Re-Aktor.


Cel warsztatu

  • eksperymentowanie z różnymi wizjami przywództwa i stylami zarządzania oraz testowanie ich w praktyce
  • doświadczanie trudnych sytuacji menedżerskich
  • bezkarne uczenie się na błędach
  • zmierzenie się z różnorodnością możliwych rozwiązań


W ramach warsztatu specjalnie przygotowani aktorzy przedstawiają spektakl opowiadający historię menedżera, który nie radzi sobie z zespołem. Uczestnicy przerywają akcję, wchodzą w miejsce głównego bohatera i próbują w praktyce zarządzać zespołem. Spektakl poprzedzony jest rozgrzewką ułatwiającą uczestnikom wejście w rolę, a całość kończy się podsumowaniem, podczas którego porównywane są przywódcze i menedżerskie strategie zastosowane przez uczestników, udzielana jest informacja zwrotna i dyskusja nad modelami zarządzania.
 

Korzyści dla uczestników

  • możliwość doświadczenia i zrozumienia mechanizmów angażowania pracowników - w czasie realistycznych symulacji
  • przetestowanie narzędzi angażowania zespołu
  • uświadomienie sobie indywidualnego stylu komunikacji i jego potencjalnego wpływu na ludzi
  • refleksja, jak rozwijać potencjał przywódczy w oparciu o swoje naturalne zasoby


Prowadzący

Paweł GrzesikPaweł Grzesik
Trener, aktor, coach, Wszechnica UJ
Łącząc doświadczenie trenerskie, aktorskie i menedżerskie specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń dla menedżerów technikami teatralnymi. Pogranicze teatru i biznesu ciągle inspiruje go do poszukiwań innowacyjnych metod trenerskich. Teatr w jego życiu był od zawsze: od prostych warsztatów dramy po zajęcia master class u takich mistrzów jak Atsushi Takenouchi. Zakres prowadzonych przez niego szkoleń obejmuje także wystąpienia publiczne, zarządzanie, przywództwo, komunikacja, kreatywność w biznesie, improwizacja, kreowanie wizerunku. (czytaj więcej...)



 


 


Warsztat 2.

Znaczenie dynamiki grupowej w pracy menedżera.

Celem warsztatu jest zwiększenie świadomości czynników wpływających  na efektywność roli lidera.

 

Poprzez refleksję nad grupowym doświadczeniem,  skoncentrowaną  na tym co dzieje się  „pod powierzchnią” funkcjonowania grup i organizacji, będziemy mogli zidentyfikować kluczowe reguły wpływające na działania liderów i członków zespołów.

 

W trakcie warsztatu, poprzez udział w doświadczeniu realnej pracy w grupie, uczestnicy będą mieli okazję doświadczyć działania sił, z jakimi musi zmierzyć się osoba przyjmująca rolę lidera, a także decydująca się wspierać jego autorytet.

 

Jednodniowy warsztat jest formą wprowadzenia do tematu, pozwala jednak powiązać warsztatowe doświadczenie dynamiki procesów grupowych (które na  co dzień są nieuświadamiane) z realnymi doświadczeniami w organizacji.


Warsztat Group Relations pozawala na:

  • stworzenie wraz z grupą osób „tymczasowej organizacji”
  • analizę spontanicznie powstałej organizacji - w bezpiecznych, laboratoryjnych warunkach
  • badanie reakcji swoich i innych w odniesieniu do władzy, autorytetu i sposobów udzielania innym poparcia
  • zaobserwowanie jak Twój styl przywództwa wpływa na grupę
  • obserwację ukrytej dynamiki kształtującej zachowania ludzi oraz relacje między nimi
  • naukę, jak wdrożyć wnioski z doświadczenia do codziennej pracy z grupami i organizacjami


Adresaci

  • osoby kierujące organizacjami, działami, zespołami
  • menedżerowie HR
  • konsultanci organizacyjni i facylitatorzy


Uczestnicy warsztatów Group Relations często podkreślają, że:

  • dzięki warsztatom rozpoznali, jak określony styl przywództwa oddziałuje na grupę  oraz jaki wpływ na lidera może wywierać grupa
  • nauczyli się lepiej rozumieć zachowania ludzi, z którymi pracują
  • poznali mechanizmy (procesy) kierujące działaniem grup i organizacji
  • stali się bardziej świadomym liderem
  • dokonali zmiany w rozumieniu tak zwanych „trudnych” zachowań pracowników


Prowadzący

Artur Krupa
Trener, coach, Wszechnica UJ
Przygotowuje i prowadzi kompleksowe programy rozwojowe wykorzystujące doradztwo, szkolenia oraz indywidualny i grupowy coaching. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju kompetencji trenerskich i coachingowych, a także związanych wykorzystywaniem wiedzy o dynamice funkcjonowania grup do zarządzania zespołem i organizacją. (czytaj więcej...)

 

 

 

 

dr Maciej Świeżydr Maciej Świeży
Dyrektor programowy, Wszechnica UJ
Z wykształcenia psycholog, obronił na UJ doktorat poświęcony uczeniu się złożonych umiejętności i przewidywaniu skuteczności działania. Posiada certyfikat coacha (PCC (ICF), ECPC). Członek International Association of Facilitators. W pracy szkoleniowej specjalizuje się w metodologii wspierania rozwoju osób dorosłych oraz rozwoju kompetencji osobistych. Prowadzi indywidualny i zespołowy coaching dla kadry menedżerskiej. (czytaj więcej...)

 

 


 


 

Zobacz relację z II edycji konferencji

Zobacz także

KONTAKT

Magda Krakowska-Buszek

Magda Krakowska-Buszek

Specjalista ds. PR i marketingu

magdalena.krakowska@wszechnica.uj.pl

506 024 568

Dowiedz się więcej

Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą, napisz. Skontaktujemy się z Tobą.

pole wymagane oznaczone*

PRACOWALIŚMY DLA

  • “Współpracę oceniamy bardzo dobrze - cenimy ją za wysokie kwalifikacje trenerów"

    Capgemini

    “Sama formuła szkolenia pozwalała uczestnikom na aktywną naukę przez doświadczenie..."

    Eurobank

    “Z przyjemnością rekomenduję Wszechnicę UJ jako partnera w realizacji projektów szkoleniowo-doradczych..."

    Puratos

    "Szkolenia (...) zostały profesjonalnie przygotowane i zrealizowane."

    Sabre Holdings

    “Trenerzy współpracujący w ramach szkoleń posiadają wysokie umiejętności osobiste...”

    Raiffeisen Leasing

    “Innowacyjne ujęcie tematu zarówno w płaszczyźnie programowej jak i w nowoczesnej formie...”

    NBP

    “Szkolenia zostały profesjonalnie przygotowane i zrealizowane...”

    Tesco

    “Uczestnicy szkolenia sa bardzo zadowoleni i chętnie skorzystają ponownie z usług Wszechnicy...”

    Piwniczanka

    “Szkolenie Coaching menedżerski cechowało się dużym profesjonalizmem...”

    Grupa Armatura

    “Rzetelna wiedza, doświadczenie i zaangażowanie prowadzących...”

    Fakro

    ”Szkolenie istotnie wpłynęło na warsztat trenerski uczestników...”

    Firma 2000

    “Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie rekomenduje Wszechnicę UJ jako godnego i rzeczowego partnera przy realizacji usług szkoleniowych"

    KW Policji w Krakowie

    “Wszystkie elementy szkolenia wzbudziły w uczestnikach zainteresowanie...”

    Mota Engil

    “Program szkolenia każdorazowo był przygotowany pod potrzeby pracowników Obserwatorium..."

    Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji

    “Współpracę z Wszechnicą Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie postrzegamy jako bardzo efektywną...”

    MAN

    “Qualifications and expertise of the trainers as well as their commitment were rated very highly.”

    PABD Jarosław

    “Profesjonalnie przygotowany wykładowca oraz właściwa organizacja czasu...”

    PUP Wadowice

    “Rekomenduję Wszechnicę UJ, jako godnego zaufania partnera merytorycznego w realizacji usług szkoleniowo-doradczych..."

    Szpital im. J.P. II w Krakowie

    „Zajęcia charakteryzowały się dużym profesjonalizmem organizacyjnym i merytorycznym...”

    TAURON Dystrybucja S.A.

    „...bardzo wysoki poziom wiedzy merytorycznej i umiejętności dydaktycznych oraz zaangażowanie...”

    Santander Consumer Bank S.A.

    "... profesjonalny, z uwzględnieniem specyfiki funkcjonowania naszej firmy..."

    RAF INTEGRATION SERVICES Sp. z o.o.

    „Staranne przygotowanie szkolenia poprzez zebranie informacji o potrzebach szkoleniowych...”

    LAJKONIK SNACKS Gmbh Sp.k.

    "... przełożenie przekazywanych treści na praktyczne kompetencje..."

    PROTEKTOR SPF S.A.

    "Wysoki poziom kwalifikacji i kompetencji trenerów..."

    WABCO Polska Sp. z o.o.

    "Zlecenie zostało zrealizowane według programu, zgodnie z naszymi oczekiwaniami..."

    STRABAG Sp. z o.o.

    „Uczestnicy zapoznali się z technikami aktorskimi pozwalającymi mówić ciekawiej...”

    Hormann Polska

    "Wszystkie elementy szkolenia wzbudziły w uczestnikach zainteresowanie, a dobry kontakt nawiązany przez trenera z grupą sprawił, że chętnie za

    LaSer Polska

    "... z przyjemnością rekomenduję Wszechnicę UJ jako partnera w realizacji projektów szkoleniowo-doradczych..."

    ABB

    "...(Uczestnicy) jednogłośnie twierdzą, że polecaliby realizację szkolenia..."

    Bank Pocztowy

    "Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia."

    FORTE

    "...doświadczenie i profesjonalizm w realizacji podjętych działań pozwoliły nam na wspólne wypracowanie standardów i narzędzi..."

    International Paper

    "Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie uzyskała (...) tytuł Miejsca Odkrywania Talentów."

    MINISTER EDUKACJI NARODOWEJ

    "... współpraca z trenerami Wszechnicy UJ spełniła nasze oczekiwania..."

    Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu

    "Z przyjemnością rekomenduję Wszechnicę UJ jako partnera zapewniającego ciekawe szkolenia na najwyższym poziomie."

    Union Investment

    "(Trener) prowadziła zajęcia w sposób profesjonalny (...) angażując wszystkich uczestników szkolenia."

    Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie

    "Należy podkreślić wysoki poziom wiedzy merytorycznej, jak i umiejętności dydaktycznych trenerów..."

    IKEA

    "Formuła szkolenia, w której uczestnicy zaangażowani są w kreowanie nieznanej im rzeczywistości, pozwalała na aktywną naukę przez doświadczeni

    IMPEL

    "Uczestnicy bardzo pozytywnie ocenili szkolenie."

    Vattenfall

    "Współpracę z Wszechnicą UJ uważamy za udaną i polecamy ją jako profesjonalną firmę szkoleniową..."

    ZARZĄD INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ W KRAKOWIE

    „Pragniemy podziękować Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego za zorganizowanie szkolenia”

    Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

    nasi pracownicy nabyli wiedzę, która jest przydatne w wykonywanych przez nich codziennych obowiązkach.

    Itelligence

    Bardzo wysoko oceniam wyniki pilotażu, które okazały się bardzo przydatne

    ORE

    „... rzetelnie i należycie, z pełnym profesjonalizmem zawodowym trenerów...”

    NETTO

background_origami_small background_origami_big