Content

Warsztaty towarzyszące


V edycjaKonferencjaWarsztaty towarzysząceWarsztat dynamiki grupowejSzczegóły programuOpinie uczestnikówMiejsce


w
w

w


w
w


Szczegóły warsztatów:

27 maja 2019 (poniedziałek), godz. 10:00 - 17:00

Warsztat 1.

Władza – możliwości i konsekwencje w kontekście pracy z zespołem. Innowacyjne szkolenie menedżerskie z wykorzystaniem metody Re-Aktor.

Cel warsztatu

  • eksperymentowanie z różnymi stylami zarządzania i testowanie ich w praktyce
  • doświadczanie trudnych sytuacji menedżerskich
  • bezkarne uczenie się na błędach
  • zmierzenie się z różnorodnością możliwych rozwiązań

W ramach warsztatu specjalnie przygotowani aktorzy przedstawiają spektakl opowiadający historię menedżera, który nie radzi sobie z zespołem. Uczestnicy przerywają akcję, wchodzą w miejsce głównego bohatera i próbują w praktyce zarządzać zespołem. Całość kończy podsumowanie, podczas którego porównywane są strategie menedżerskie zastosowane przez uczestników, udzielana jest informacja zwrotna i dyskusja nad modelami zarządzania.

Korzyści dla uczestników

  • możliwość doświadczenia i zrozumienia mechanizmów władzy i zarządzania - w czasie realistycznych symulacji,
  • przetestowanie narzędzi aktywnego wpływania na zespół,
  • pogłębienie świadomości własnego stylu zarządzania,
  • możliwość obserwacji różnych stylów sprawowania władzy i ich konsekwencji.

Prowadzący:

 


Warsztat 2.

Empowerment, czyli „z nami poczujesz się silniejszy”.

Organizacja, która potrafi aktywnie włączyć pracowników w proces zarządzania pełniej wykorzystuje własny potencjał. Kiedy przełożony angażuje pracowników w podejmowanie decyzji lub/i przekazuje im więcej odpowiedzialności czasami stwarza sytuacje, która jest dla nich zadaniem ponad siły. Zbyt duży ciężar utrudnia wzrost. Jednocześnie brak ciężaru to bardzo często brak wyzwań i brak okazji do rozwoju. Jak znaleźć złoty środek? Podczas warsztatu wypracujemy skalę empowermentu, czyli listę możliwych aktywności pozwalających na skuteczne wzmacnianie siły sprawczej pracowników.

Adresaci

  • osoby zainteresowane zagadnieniem podejmowania roli lidera (menedżerowie, team liderzy, koordynatorzy, HR Business Partnerzy, etc.)
  • osoby zainteresowane tematem facylitacji (facylitatorzy, scrum masterzy, etc.)

Uczestnicy warsztatu:

  • poszerzą wiedzę na temat pojęcia empowerment
  • zbudują sieć skojarzeń, jak empowerment może być wykorzystany w organizacji
  • zbiorą zestaw dobrych praktyk angażowania współpracowników
  • wypracują listę zadań wspierających rozwój zaangażowania pracowników

Prowadzący:

 


29 maja 2019 (środa), godz. 9:30 - 16:30

Warsztat 1.

Jaką władzę ma HR? Budowanie pozycji i autorytetu HR w organizacji.

Samotność w roli HR; konieczność sprostania różnym, często sprzecznym wymaganiom; niezrozumienie biznesu dla tego co robimy; cięcia kosztów zaczynają się od HR; niska decyzyjność… Czy z tym wszystkim można sobie jakoś poradzić? Otóż tak! W pierwszej kolejności należy uświadomić sobie na rzecz czego pracujemy w tej organizacji i po co istnieje dział HR w tej firmie.

Adresaci

Szkolenie adresowane jest do pracowników działów HR oraz HR Business Partnerów, zainteresowanych refleksją dotyczącą zwiększenia ich pozycji, znaczenia i odpowiedzialności w organizacji.

Uczestnicy warsztatu:

  • poznają mapę statusową pozycji przyjmowanych przez HR w organizacji, będą potrafili zastosować ją do swojej firmy oraz określić strategię zmierzającą do poszerzania swojego wpływu i zakresu odpowiedzialności;
  • poznają kluczowe oczekiwania wobec HR w organizacji;
  • będą potrafili formułować podstawowe biznesowe wskaźniki działań HR;
  • rozwiną umiejętność prowadzenia rozmów z kluczowymi interesariuszami działu HR.

Prowadzący:

 


Warsztat 2.

Budowanie autorytetu lidera a współczesne trendy Employee Experience.

Pojęcia „rynek pracownika” oraz „employee experience” zadomowiły się na dobre w słowniku współczesnego HR i przenikają też do kadry menedżerskiej przedsiębiorstw. Wiedząc, że pracownicy coraz staranniej wybierają miejsce pracy staramy się podążać za ich oczekiwaniami. Jednymi z ważnych pytań jakie pojawiają się są:
 

  • Na czym współczesny lider powinien budować swój autorytet, aby się nim cieszyć wśród podwładnych?
  • Czy można mówić o istniejących w tym zakresie trendach?
  • Jakie cechy i zachowania lidera ważne są dla współczesnych pracowników?

W trakcie warsztatu podejmiemy próbę odpowiedzi na te pytania, odwołując się do perspektywy zarządzania doświadczeniami pracownika (employee experience management), a także sytuacji z praktyki zawodowej uczestników.

Uczestnicy warsztatu:

  • dokonają próby analizy obecnego doświadczenia pracownika  w zakresie autorytetu lidera w ich organizacji,
  • stworzą wizję stanu idealnego i zastanowią się nad możliwymi rozwiązaniami,
  • lepiej zrozumieją potrzeby i oczekiwania współczesnych pracowników,
  • poszerzą rozumienie własnych przypadków.

Adresaci:

  • menedżerowie i pracownicy działów HR zainteresowani budowaniem autorytetu lidera w swojej organizacji.

Prowadzący:

KONTAKT

Magda Krakowska-Buszek

Magda Krakowska-Buszek

Specjalista ds. PR

magdalena.krakowska@wszechnica.uj.pl

506 024 568

Dowiedz się więcej

Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą, napisz. Skontaktujemy się z Tobą.

pole wymagane oznaczone*

PRACOWALIŚMY DLA

  • “Współpracę oceniamy bardzo dobrze - cenimy ją za wysokie kwalifikacje trenerów"

    Capgemini

    “Sama formuła szkolenia pozwalała uczestnikom na aktywną naukę przez doświadczenie..."

    Eurobank

    “Z przyjemnością rekomenduję Wszechnicę UJ jako partnera w realizacji projektów szkoleniowo-doradczych..."

    Puratos

    "Szkolenia (...) zostały profesjonalnie przygotowane i zrealizowane."

    Sabre Holdings

    “Trenerzy współpracujący w ramach szkoleń posiadają wysokie umiejętności osobiste...”

    Raiffeisen Leasing

    “Innowacyjne ujęcie tematu zarówno w płaszczyźnie programowej jak i w nowoczesnej formie...”

    NBP

    “Szkolenia zostały profesjonalnie przygotowane i zrealizowane...”

    Tesco

    “Uczestnicy szkolenia sa bardzo zadowoleni i chętnie skorzystają ponownie z usług Wszechnicy...”

    Piwniczanka

    “Szkolenie Coaching menedżerski cechowało się dużym profesjonalizmem...”

    Grupa Armatura

    “Rzetelna wiedza, doświadczenie i zaangażowanie prowadzących...”

    Fakro

    ”Szkolenie istotnie wpłynęło na warsztat trenerski uczestników...”

    Firma 2000

    “Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie rekomenduje Wszechnicę UJ jako godnego i rzeczowego partnera przy realizacji usług szkoleniowych"

    KW Policji w Krakowie

    “Wszystkie elementy szkolenia wzbudziły w uczestnikach zainteresowanie...”

    Mota Engil

    “Program szkolenia każdorazowo był przygotowany pod potrzeby pracowników Obserwatorium..."

    Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji

    “Współpracę z Wszechnicą Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie postrzegamy jako bardzo efektywną...”

    MAN

    “Qualifications and expertise of the trainers as well as their commitment were rated very highly.”

    PABD Jarosław

    “Profesjonalnie przygotowany wykładowca oraz właściwa organizacja czasu...”

    PUP Wadowice

    “Rekomenduję Wszechnicę UJ, jako godnego zaufania partnera merytorycznego w realizacji usług szkoleniowo-doradczych..."

    Szpital im. J.P. II w Krakowie

    „Zajęcia charakteryzowały się dużym profesjonalizmem organizacyjnym i merytorycznym...”

    TAURON Dystrybucja S.A.

    „...bardzo wysoki poziom wiedzy merytorycznej i umiejętności dydaktycznych oraz zaangażowanie...”

    Santander Consumer Bank S.A.

    "... profesjonalny, z uwzględnieniem specyfiki funkcjonowania naszej firmy..."

    RAF INTEGRATION SERVICES Sp. z o.o.

    „Staranne przygotowanie szkolenia poprzez zebranie informacji o potrzebach szkoleniowych...”

    LAJKONIK SNACKS Gmbh Sp.k.

    "... przełożenie przekazywanych treści na praktyczne kompetencje..."

    PROTEKTOR SPF S.A.

    "Wysoki poziom kwalifikacji i kompetencji trenerów..."

    WABCO Polska Sp. z o.o.

    "Zlecenie zostało zrealizowane według programu, zgodnie z naszymi oczekiwaniami..."

    STRABAG Sp. z o.o.

    „Uczestnicy zapoznali się z technikami aktorskimi pozwalającymi mówić ciekawiej...”

    Hormann Polska

    "Wszystkie elementy szkolenia wzbudziły w uczestnikach zainteresowanie, a dobry kontakt nawiązany przez trenera z grupą sprawił, że chętnie za

    LaSer Polska

    "... z przyjemnością rekomenduję Wszechnicę UJ jako partnera w realizacji projektów szkoleniowo-doradczych..."

    ABB

    "...(Uczestnicy) jednogłośnie twierdzą, że polecaliby realizację szkolenia..."

    Bank Pocztowy

    "Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia."

    FORTE

    "...doświadczenie i profesjonalizm w realizacji podjętych działań pozwoliły nam na wspólne wypracowanie standardów i narzędzi..."

    International Paper

    "Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie uzyskała (...) tytuł Miejsca Odkrywania Talentów."

    MINISTER EDUKACJI NARODOWEJ

    "... współpraca z trenerami Wszechnicy UJ spełniła nasze oczekiwania..."

    Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu

    "Z przyjemnością rekomenduję Wszechnicę UJ jako partnera zapewniającego ciekawe szkolenia na najwyższym poziomie."

    Union Investment

    "(Trener) prowadziła zajęcia w sposób profesjonalny (...) angażując wszystkich uczestników szkolenia."

    Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie

    "Należy podkreślić wysoki poziom wiedzy merytorycznej, jak i umiejętności dydaktycznych trenerów..."

    IKEA

    "Formuła szkolenia, w której uczestnicy zaangażowani są w kreowanie nieznanej im rzeczywistości, pozwalała na aktywną naukę przez doświadczeni

    IMPEL

    "Uczestnicy bardzo pozytywnie ocenili szkolenie."

    Vattenfall

    "Współpracę z Wszechnicą UJ uważamy za udaną i polecamy ją jako profesjonalną firmę szkoleniową..."

    ZARZĄD INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ W KRAKOWIE

    „Pragniemy podziękować Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego za zorganizowanie szkolenia”

    Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

    nasi pracownicy nabyli wiedzę, która jest przydatne w wykonywanych przez nich codziennych obowiązkach.

    Itelligence

    Bardzo wysoko oceniam wyniki pilotażu, które okazały się bardzo przydatne

    ORE

    „... rzetelnie i należycie, z pełnym profesjonalizmem zawodowym trenerów...”

    NETTO

background_origami_small background_origami_big